.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عذرخواهی رئيس شوراي شهر گرگان از شهروندان

رئيس شوراي شهر گرگان از شهروندان گرگان به دليل دستكاري در نرخ كرايه تاكسي‌ها عذرخواهي كرد.

به گزارش روابط عمومي شوراي شهر اسلامي گرگان، قاسم حاجي‌محمدي به منظور ارائه گزارش شش ماهه هيئت رئيسه جديد شوراي شهر در جمع اعضاي شوراي اداري شهرستان گرگان افزود: متأسفانه پرسنل سازمان تاكسيراني گرگان به دستور مدير عامل اين سازمان، نرخ كرايه تاكسي‌هاي اين شهر را در برخي مسيرها كه مصوبه شوراي شهر بوده و به تأييد فرمانداري گرگان نيز رسيده بود، ‌دستكاري كرده بود.
وي اظهار داشت: اين تغيير كه نمي‌تواند قابل پذيرش باشد و نشانه سهل‌انگاري است تا 50 و برخي مسيرها تا 70 درصد تغيير قيمت داده شده بود.
حاجي‌محمدي تصريح كرد: نرخ قيمت تاكسي در شهر گرگان با تصويب شوراي شهر و تأييد فرمانداري در 47 مسير مشخص شده بود اما پرسنل سازمان تاكسيراني گرگان به دستور مدير عامل آن تعداد هفت مسير را حذف و كرايه‌هاي آن را تغيير دادند.
رئيس شوراي شهر گرگان با اشاره با اينكه شهردار گرگان علت اين اتفاق را اشتباه اعلام كرده است، افزود: نرخ كرايه تاكسي در مسيرهاي اعلام شده كه به تصويب شوراي شهر و تأييد فرمانداري گرگان رسيده است به‌زودي در سطح شهر توزيع و در چند ميدان مركزي شهر به صورت بنر اطلاع‌رساني مي‌شود.
در چند روز گذشته دريافت نرخ تاكسي در مسيرهاي مختلف شهر، اعتراض و انتقادات زيادي را از سوي شهروندان ايجاد كرده بود و در برخي از مسيرها موجب زد و خورد و برخوردهاي فيزيكي ميان شهروندان و رانندگان تاكسي شده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مسلم 3 آذر 1388
چه کسی باید جلوی این تخلف را باید بگیرد.شورا یا بقال سر کوچه.
یک شهروند گرگانی 3 آذر 1388
حاجی محمدی بجای اینکه سیاسی بازی کند اگر کار مردم را پیگیری کند قطعا به عذر خواهی نخواهد رسید
تاکسی دار با سابقه 3 آذر 1388
خوب تاکسیها چه کنند با اینهمه تعدادتاکسی که در شهر ریخته نمی دانم چه می خواهد بشود این اقا(حاجی محمدی) نه از شهر چیزی می داند نه از شهرداری و نه از گرانی خبر دارد الحمدالله ماهی یک تا یک و پانصد حق الجلسه فقط از شورا می گیرد . حق.ق اموزش . پرورش هم دارد ضمنا دانشگاه هم تدریس می کند حالا با اینهمه درامد که بی پولها را نمی فهمد و هم اینکه کی واقعا وقت دارد که درد مردم را بفهمد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.219 seconds.